Karzo Karzo
399
BLOG

Eskalator z PiS

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 12

Nareszcie mamy bohatera narodowego.  Nie jakiś tam Tusk, wysłany przez nas do centrali unijnej, który nam dobrze będzie robił lub ambitny i zdolny ( do wszystkiego) Sikorski. Poseł PiS rozpoczyna walkę z Rosją. Ponieważ takich inicjatyw oddolnych będzie więcej, obowiązkiem wszystkich jest inicjatorów i ich inicjacje szeroko upowszechniać.  Można krótko powiedzieć, że rąbanie bruzdy do odzyskania pełnej niepodległości w odpowiednim czasie się zaczęło.

Bohaterem i ,,partyzantem" został se poseł Matuszewski. Chronografia tej samotne walki zapisana w tych bazgrołach będzie. A i inicjator nie odpuści. Ambicja nie pozwoli i interes jakiś. Może jacyś poeci i wierszokleci sławę i czyny wymienionego rymować będą i drogę walki podkreślą.

Nie będzie Ruski pluł nam w twarz

Krym kradł i posła nam znieważał

bo ziemia nasza naród nasz

jednego mają bohatera

to  Matuszewski poseł z pisu

do walki rwać się  przylazł czas.

Pierwszy raport Matuszewskiego.

 

 Powiedziałem mu:"Oddajcie Krym", a on opluł stojącego przy mnie kibica. To pokazałem mu "wała" - relacjonuje poseł PiS Marek Matuszewski starcie z rosyjskim siatkarzem.

I  tu błęda potwornego popełniłem. Pasywność obywatelska lub inna cholera, zmusiła mnie do skomentowania tego raportu-

,,Normalny poseł piersią swą by obywatela RP osłonił i parsk z godnością przyjął, ale nie o normalnych w tym wypadku jest mowa. Jakieś insynuacje,że Matuszewski uchylić się mógł lub podczas walki potknąć, są bezpodstawne. Taki cwanaiaczek zawsze za plecami ofiar stanie. "

i  teraz wstyd, bo   prawda ma wiele twarzy i naprawdę  było tak-

 

Jak donosi  z kolei "sportfan.pl" tym kibicem okazał się poseł Prawa i Sprawiedliwości, Marek Matuszewski. Według serwisu Spiridonow chciał opluć innego polskiego fana, ale trafił w kogo innego.

- Po prostu splunął w jego kierunku, ale trafił w inną osobę - powiedział w rozmowie ze "sportfan.pl" jeden z ochroniarzy, który widział całą sytuację.

- Potwierdzam. Spiridonow niestety mnie opluł. Nie byłem niczego winny. Przykre, że w taki sposób postępują ze sobą dorośli ludzie. Bardzo przykre- powiedział poseł ze Zgierza.
 

Tak na zakończenie dodać wypada, że sportowcy potrafią też delikatnie przysiąść, kucnąć i nawet wypiąć. Mam nadzieję,że Matuszewski tu nie wpadnie.

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka